Direktlänk till inlägg 12 december 2012

Min berättelse

Av Petra Larsson - 12 december 2012 20:29

Mitt liv som jag levde för bara några år sedan.

Jag testade både heroin å amfetamin samtidigt, men fick inte den kicken jag velade.
Började ta större doser med amfetamin istället.
Detta gjorde att kicken blev större med. Allt kändes så bra å livet gjorde som jag velade.
Jag tog ungefär 3-4 ggr om dagen de första 6 månaderna, sedan blev det mera. Kroppen behövde mer för att komma upp i samma kick.

Det är jobbigt å skriva om det, samtidigt som det är skönt å kunna ventilera också.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Larsson - 10 december 2012 19:32

Den var skrämmande. Jag visste inte om jag hade en utomkroppslig upplevelse eller vad det var. Jag kände hur allt rusade i mig och rädslan att jag skulle dö kom omgående till mig. Jag var livrädd att jag skulle dö. Hjärtat slog fort och hårt. Jag...

Av Petra Larsson - 10 december 2012 11:13

Det var en dag på hösten. Minns det fortfarande än idag. Jag hade fyllt 12 år och skulle va me några "nya" vänner. Satt å snackade å sen tog de fram en cigg, som jag trodde var en cigg, men de var hasch som de hade blandat med lit tobak. Det var ...

Av Petra Larsson - 9 december 2012 22:57

Jag ser ut som en vanlig tjej, men jag bär på en hemlighet. Jag är föredetta missbrukare, elr pundare som det heter i mina gamla kretsar. Mitt liv var som en berg och salvans redan när jag var liten. Jag var trotsig och lyssnade sällan på vad min...

Presentation

Denna blogg handlar om mitt liv som föredetta missbrukare. Kommer att skriva om hur mitt liv såg ut innan, efter och under mitt missbruk

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards