Alla inlägg den 9 december 2012

Av Petra Larsson - 9 december 2012 22:57

Jag ser ut som en vanlig tjej, men jag bär på en hemlighet.
Jag är föredetta missbrukare, elr pundare som det heter i mina gamla kretsar.

Mitt liv var som en berg och salvans redan när jag var liten. Jag var trotsig och lyssnade sällan på vad mina föräldrar sa till mig. Jag kom och gick som jag velade.

Jag hade vänner men var varken populär elr duktig i skolan. Favoritämnet det var gymnastik. Jag kommer från en ort i Sverige. Har mina föräldrar och syskon.

Jag levde ett vanligt Svensson liv. Trivdes bra med min barndom och allt så ut att gå min väg. Jag var ett glatt barn. Inte bortskämd, men fick ändå det jag behövde.

Stod mina föräldrar nära. Mina syskon med.
Men som jag skrev, sen kom den där dagen, i augusti.

Mer om detta imorgon.
Kommentera gärna och fråga om ni undrar över något.

Presentation

Denna blogg handlar om mitt liv som föredetta missbrukare. Kommer att skriva om hur mitt liv såg ut innan, efter och under mitt missbruk

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards